تقدیر نماینده مجلس از اقدامات زندان های لرستان

هادی هاشمی نیا نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی و رئیس مجمع نمایندگان استان لرستان با حضور در کارگاه‌های اشتغال اردوگاه حرفه آموزی و کار درمانی خرم‌آباد از قسمت‌های مختلف این کارگاه بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان لرستان در این بازدید که عبدالمجید کشوری مدیرکل زندان‌های استان نیز حضور داشت، هاشمی نیا از بخش‌های مختلف کارگاه‌های اشتغال بازدید کرد.
کارگاه‌های چرم دوزی، جوراب بافی، تسبیح سازی، خراطی، خیاطی و قالیبافی (که بزرگترین کارگاه تولید فرش دستباف زندانیان کشور است) از بخش‌های مختلفی بودند که رئیس مجمع نمایندگان لرستان از آن‌ها بازدید کرد.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در ادامه به واحد بهداشت و درمان اردوگاه حرفه آموزی و کار درمانی خرم‌آباد سر زد و از ارائه خدمات مطلوب به زندانیان و رویکرد تربیتی در زندان‌ها نیز ابراز رضایت کرد.

هادی هاشمی نیا در حاشیه این بازدید گفت: با ریشه یابی جرائم در زندان ها، آسیب شناسی و پیدا نمودن راه حل وچاره اندیشی برای فردی که مرتکب جرم شده، باید ضمن تلاش در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی، زمینه‌های کاهش جمعیت کیفری و کنترل بازگشت مجدد زندانیان پس از آزادی را فراهم کنیم.

وی با اشاره به پیشرفت اشتغال زندانیان در سال‌های اخیر، تصریح کرد: ما میتوانیم با ایجاد اشتغال پایدار و کسب درآمد برای زندانیان و خانواده‌هایشان، هم اوقات فراغت زندانیان را پر کرده و ممر درآمدی نیز برای خانواده زندانی ایجاد کنیم.

رئیس مجمع نمایندگان استان افزود: یکی از رویکردهای خوب در سال‌های اخیر، استفاده از مجازات‌های جایگزین حبس است که تا حد ممکن باید از این ظرفیت قانونی استفاده شود.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha